PALAUTUKSET JA VAIHTO

Ensisijaisesti pyydämme, että koiran mittaus kannattaa tehdä huolella.  Suosittelemme, että tuotetta sovittaessa, pidätte koiralla päällä esim. t-paitaa tai muuta ohutta takkia tms. jottei tuotteet likaannu tai karvoitu. Jos tuotteeseen kuitenkin jää karvoja, puhdistakaa tuote huolellisesti, jottei teille tule ylimääräisiä maksuja puhdistuksesta. Säilyttäkää aina tuotteen pakkaus, koska ehjä pakkaus tulee olla myös palautuksessa mukana.

Voit pyytää vaihtoa/palautusta myös kirjautumalla omalle sivullesi. Kirjautumaan pääset sivun oikeassa ylälaidassa olevasta "ukkelista" klikkaamalla.

Normaalihintaisen tuotteiden palautus ja vaihto on aina maksutonta*

Palautuksien ja vaihtojen ehdot

- Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa ja alkuperäisessä pakkauksessa. 

- Normaalihintaisten tuotteiden palautus tapahtuu Koiratarvike Haukkulan palautussopimuksella Matkahuoltoa tai Schenkeriä käyttäen. 

- Aletuotteiden kohdalla veloitamme yhdensuuntaisen toimitusmaksun 6,90€, joka vähennetään palautussummasta jos asiakas käyttää Koiratarvike Haukkulan palautussopimusta. Tuotteen voi myös palauttaa omalla kustannuksella jakopakettina osoitteeseen Koiratarvike Haukkula, Hietasentie 746, 52510 Hietanen.

*Isojen ja painavien tuotteiden vaihto ( 10kg + ) tapahtuu aina asiakkaan omalla kustannuksella. 

- Tuotteiden vaihtamisessa tai palautuksissa olkaa yhteydessä aina ensin asiakaspalveluumme info@koiratarvikehaukkula.fi. Kerrotte tilausnumeron, vaihdettavan tuotteen ja mihin tuotteeseen haluatte vaihtaa. Voitte myös tehdä vaihdon oman asiakastilinne kautta, pyytämällä palautusta ja kertomalla lisätietokenttään, että kyse on vaihdosta ja kerro lisätietokentässä mihin tuotteeseen haluatte vaihtaa. Tuotteen voi vaihtaa mihin tahansa muuhunkin Koiratarvike Haukkulan verkkokaupan tuotteeseen. Asiakaspalvelumme kertoo, kuinka toimitte vaihdon kanssa. Laita mukaan palautuspakettiin joko nimesi tai lähetyslista.

-Tuotteen tulee olla käyttämätön (sovitus on tietenkin ok, mutta likaa ja karvoja ei saa tuotteissa olla niin että joudumme käyttämään puhdistamiseen aikaa) ja tuotteen mukana tulleet pakkaukset tulee olla mukana ja niiden tulee olla myös ehjät. Jos tuotteessa on selkeästi likaa ja karvoja, joudumme perimään 30€ puhdistusmaksun. Jos pakkaus on rikkonainen (ei myyntikuntoinen) vähennämme palautussummasta -10%.

- Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia. Jos tuotetta on selkeästi käytetty tai se on esimerkiksi selkeästi karvainen, likainen, rikkonainen pakkaus tms. Jos kuitenkin tuote ei ole myyntikuntoinen:

1. Tuote lähetetään takaisin asiakkaalle ja asiakas maksaa postikulut tuotteen lähettämisestä meille (jos asiakas on käyttänyt Koiratarvike Haukkulan palautussopimusta) ja tuotteen lähettämisestä itselleen.

2. Tuote jää meille ja emme siitä hyvitä mitään ja/tai laskutamme/ vähennämme ylläolevat tuotteen kunnon mukaan mahdolliset puhdistusmaksun, pakkauksen puuttumisen, pakkauksen rikkonaisuuden ja palautuskulut asiakkaalta, jos asiakas on lähettänyt tuotteen meidän palautustunnuksella. Toimituskulut veloitetaan tuotteen koon ja painon mukaan, alk. 9,90€. 

Lisätietoja vaihdosta ja palautuksista saat asiakaspalvelustamme info@koiratarvikehaukkula.fi. Koiratarvike Haukkula vastaa tuotteiden toimituksista ja maksujen palautuksista. 

- Noutamatta jätetty lähetys ei ole asiakaspalautus. Noutamattomista lähetyksistä veloitetaan sen todelliset lähetys- sekä palautuskustannukset alk. 20€, ellei järjestelystä ole sovittu asiakaspalvelumme kanssa erikseen. Schenker säilyttää paketteja 7vrk noutopisteissä.

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET

Joskus voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus/reklamaatio kuljetuksesta vastanneelle toimijalle. Ota valokuvat pakkauksesta ja jos avaat paketin, säilytä vaurioituneet pakkausmateriaalit. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta info@koiratarvikehaukkula.fi.

MUUT POIKKEUKSET.

Jos tilauksen summa jää palautuksen jälkeen alle 50€ kun ostohetkellä tilaus on ollut yli 50€ (ilmainen toimitus), joudumme palautuksen yhteydessä veloittamaan yhdensuuntaisen toimitusmaksun  6,90€ Näin siksi, koska tilaus olisi ollut ilman palautunutta tuotetta alle 50€ ja toimitus on tällöin maksullinen.