Toimitusehdot
Toimitustavat ja -kulut
Alle 20 kg lähetykset:
-
Schenkerin noutopistepaketti
-
Kotiintoimitus
Yli 20 kg lähetykset:
-
Matkahuollon Lähellä-paketti
-
Postin Postipaketti
-
Kotiintoimitus
Huomioithan, että yli 20 kg lähetykset voidaan toimittaa kahdessa eri paketissa. Saat tällöin kaksi erillistä saapumisilmoitusta kuljetusliikkeeltä.
Toimituskulut:
-
Noutopiste: 4,90–5,90 €
-
Kotiintoimitus: 14,90 €
Bonus Klubiin rekisteröityneille asiakkaille noutopistetoimitukset ovat ilmaisia yli 49 € tilauksissa.
Erityistoimituksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@koiratarvikehaukkula.fi
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa tarvittaessa.
Toimitusaika
-
Normaali toimitusaika: 1–5 arkipäivää tilauspäivästä laskien
-
Yleisin toimitusaika: 2–3 arkipäivää
Toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta sekä kuljetusliikkeen käsittelyajoista.
Palautukset ja vaihto – yleiset ehdot
Voit pyytää palautusta tai vaihtoa:
-
Kirjautumalla asiakastilillesi (profiilikuvake sivun oikeassa yläkulmassa)
-
Sähköpostitse: info@koiratarvikehaukkula.fi
Palautus- ja vaihtoehdot:
-
Normaalihintaisten tuotteiden palautus ja vaihto on maksutonta.
-
Palautukset voi tehdä:
-
Noutopisteeseen alkuperäisellä osoitetarralla
-
Postin kautta palautuskoodilla 670574
-
Palautusoikeus:
-
30 päivää vastaanottopäivää seuraavasta päivästä laskien
-
Tuotteen ja pakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa ja alkuperäispakkauksessa
Alennustuotteet:
-
Palautuksista vähennetään 5,90 € yhdensuuntaiset toimituskulut, jos käytät palautussopimustamme
-
Tuotteen voi palauttaa myös omalla kustannuksella osoitteeseen:
Koiratarvike Haukkula Oy, Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa
Palautukset ja vaihto – ruokatuotteet
Koiranruokatuotteiden palautuksista:
-
Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta
-
Hyväksymme vain avaamattomat tuotteet
Palautusten ja vaihtojen ehdot
-
Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja puhtaita. Sovitus on sallittua, mutta tuotteet eivät saa olla likaisia tai karvaisia.
-
Tuotteen mukana tullut pakkaus tulee olla mukana ja ehjä.
-
Jos tuote on likainen tai karvainen, perimme 30 € puhdistusmaksun.
-
Jos pakkaus on rikkinäinen, vähennämme palautussummasta -10 %.
Jos tuote ei ole myyntikunnossa:
-
Tuote voidaan lähettää takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.
-
Tuote jää meille ilman hyvitystä, ja voimme vähentää puhdistus- ja palautuskuluja palautussummasta.
Noutamattomat lähetykset eivät ole asiakaspalautuksia. Niistä veloitetaan todelliset toimitus- ja palautuskustannukset, alkaen 20 €. Schenker säilyttää paketteja noutopisteissä 7 vrk.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa:
-
Tee heti reklamaatio kuljetusliikkeelle.
-
Ota kuvat vaurioista ja säilytä pakkausmateriaalit.
-
Ota yhteys asiakaspalveluumme uuden tuotteen toimittamiseksi: info@koiratarvikehaukkula.fi
Muut poikkeukset
-
Selvien hintavirheiden tapauksessa tuotteita ei myydä ilmeisen virheelliseen hintaan.
-
Jos palautusten jälkeen tilauksen arvo laskee alle 50 €, veloitamme palautuksen yhteydessä toimituskulun 5,90 €, koska ilmaisen toimituksen raja ei enää täyty.