Toimitusehdot

Toimitustavat ja -kulut

Alle 20 kg lähetykset:

  • Schenkerin noutopistepaketti

  • Kotiintoimitus

Yli 20 kg lähetykset:

  • Matkahuollon Lähellä-paketti

  • Postin Postipaketti

  • Kotiintoimitus

Huomioithan, että yli 20 kg lähetykset voidaan toimittaa kahdessa eri paketissa. Saat tällöin kaksi erillistä saapumisilmoitusta kuljetusliikkeeltä.

Toimituskulut:

  • Noutopiste: 4,90–5,90 €

  • Kotiintoimitus: 14,90 €

Bonus Klubiin rekisteröityneille asiakkaille noutopistetoimitukset ovat ilmaisia yli 49 € tilauksissa.

Erityistoimituksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@koiratarvikehaukkula.fi

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa tarvittaessa.


Toimitusaika

  • Normaali toimitusaika: 1–5 arkipäivää tilauspäivästä laskien

  • Yleisin toimitusaika: 2–3 arkipäivää

Toimitusaika riippuu valitusta toimitustavasta sekä kuljetusliikkeen käsittelyajoista.


Palautukset ja vaihto – yleiset ehdot

Voit pyytää palautusta tai vaihtoa:

Palautus- ja vaihtoehdot:

  • Normaalihintaisten tuotteiden palautus ja vaihto on maksutonta.

  • Palautukset voi tehdä:

    • Noutopisteeseen alkuperäisellä osoitetarralla

    • Postin kautta palautuskoodilla 670574

Palautusoikeus:

  • 30 päivää vastaanottopäivää seuraavasta päivästä laskien

  • Tuotteen ja pakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa ja alkuperäispakkauksessa

Alennustuotteet:

  • Palautuksista vähennetään 5,90 € yhdensuuntaiset toimituskulut, jos käytät palautussopimustamme

  • Tuotteen voi palauttaa myös omalla kustannuksella osoitteeseen:
    Koiratarvike Haukkula Oy, Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa


Palautukset ja vaihto – ruokatuotteet

Koiranruokatuotteiden palautuksista:

  • Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta

  • Hyväksymme vain avaamattomat tuotteet


Palautusten ja vaihtojen ehdot

  • Tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja puhtaita. Sovitus on sallittua, mutta tuotteet eivät saa olla likaisia tai karvaisia.

  • Tuotteen mukana tullut pakkaus tulee olla mukana ja ehjä.

  • Jos tuote on likainen tai karvainen, perimme 30 € puhdistusmaksun.

  • Jos pakkaus on rikkinäinen, vähennämme palautussummasta -10 %.

Jos tuote ei ole myyntikunnossa:

  1. Tuote voidaan lähettää takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.

  2. Tuote jää meille ilman hyvitystä, ja voimme vähentää puhdistus- ja palautuskuluja palautussummasta.

Noutamattomat lähetykset eivät ole asiakaspalautuksia. Niistä veloitetaan todelliset toimitus- ja palautuskustannukset, alkaen 20 €. Schenker säilyttää paketteja noutopisteissä 7 vrk.


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa:

  1. Tee heti reklamaatio kuljetusliikkeelle.

  2. Ota kuvat vaurioista ja säilytä pakkausmateriaalit.

  3. Ota yhteys asiakaspalveluumme uuden tuotteen toimittamiseksi: info@koiratarvikehaukkula.fi


Muut poikkeukset

  • Selvien hintavirheiden tapauksessa tuotteita ei myydä ilmeisen virheelliseen hintaan.

  • Jos palautusten jälkeen tilauksen arvo laskee alle 50 €, veloitamme palautuksen yhteydessä toimituskulun 5,90 €, koska ilmaisen toimituksen raja ei enää täyty.

Katselit viimeksi